Ek Puan Alınan Bölümler

Meslek lisesi ve öğretmen lisesi mezunlarının tercih ettikleri zaman ek puan alabilecekleri bölümler vardır. bu öğrencilerin okuldan gelen abp nı 1.04 ile çarpılır.

 

Meslek Liselilerin  Ek puan aldıkları bölümlerin listesini şu linkten indirebilirsiniz. (dosya 2007 office programında açılır)

 

öss ile dosyalar kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . 14 Comments »

14 Yanıt to “Ek Puan Alınan Bölümler”

  1. Rafet Dağlı Says:

    Arkadaşlar sorularınızı aşağıdaki linkten sorabilirsiniz. Sorularınız en kısa zamanda cevaplandırılacaktır.

    http://beyinfirtinasi.wordpress.com/2008/06/16/soru/

  2. uğur doğukan akgül Says:

    merhabalar herkese ii çalışmalar ve tüm arkadaşlara geçmiş olsun demek istiyorum oncelıkle.
    SAY-1 ekpuanlı: 346,413 sıra :6147
    hocam teknık lıse bılgısayar bolumu mezunuyum
    bu sonucla bır teknık egıtım fakultesınde bılgısayar öğretmenliği şansım nedir?zaten meslek lısesı mezunu oldugumdan secme sansım kısıtlı girebiliceğim okullar nelerdır?ilginize şimdiden teşekkurler.

  3. songül Says:

    ek puan alınan bölümler hangileri ben ticaret mezunuyum ve 254 puan aldım ……

  4. selma Says:

    hocam sorumu yanıtlayın ne olur ben hergün okuyorum yazılarınızı ya ben üç yıl önce mezun oldum sınavsız geçişe başvurdum nereden öğrenecem kazandığımı hocam teşekkürler

  5. fatih can Says:

    ben EA1 den sorumluyum ama ek puanlı sözel 1 den geldi ve ekpuanlı 261,781 ben nasıl ve nerelere tercih yapabilirim ben anadolu meslek lisesi gıda bölümünden mezun oldum nereleri tercih edebilirim yardımcı olabilirmisiniz

  6. mustafa bulut Says:

    merhabalar, ben öss den 184 almışım ve meslek lisesi mezunuyum, beden eğitimi öğretmenliğini istiyordum söz 1 aobp 86 acaba ayrıca ek puan alabiliyor muyum ve benim puanımı etkiliyor mu

  7. selin aslan Says:

    merhaba ben ticaret meslek lisesi öğrencisiyim.össden 331,779 puan aldım.başarı sıram 16072.acaba 4 yıllk bir üniversiteye kesin girebilirmiyim.teşekkürler..

  8. selin aslan Says:

    bu arada eşit ağırlık 1 alanından tercih yapıcam..

  9. merve Says:

    mrb ben anadolu tic. meslek lisesinde muh. ve finansman bölümünde okuyorum.Ben alanimla ilgili bi üni. basvurursam benim kat sayillarim kaçla çapilcak siz (Meslek lisesi ve öğretmen lisesi mezunlarının tercih ettikleri zaman ek puan alabilecekleri bölümler vardır. bu öğrencilerin okuldan gelen abp nı 1.04 ile çarpılır.) demissiniz ben bundan hicbisey anliyamadim bana aciklarmisiniz bu arada siteye girdim ve zar zor biseyler yazdim cok yavas oluyo mail adresime atarsaniz sevinirim.. iyi günler…

  10. merve Says:

    bu arada mail adresimde iki tane alttan çizgi var onu dikkate alirsaniz sevinirm iyi günler

  11. ufuk Says:

    mrb hocam anadolu tenik meslek lisesini okudum say 1 ek puanlı 323.237 aldım sıralamam ise12343 bilgisayar ögretmenliği yada buna benzer alanlara girme şansım nedir ltfn yardımcı olun artık düşünmekten bir hal oldum şimdiden teşekkürler….

  12. Anemon Says:

    Acil tıp teknisyenliği mezunuyum.ek puanla girebileceğim 4 YILLIK FAKÜLTELER hangileridir?TEŞEKKÜR EDERİM

  13. Meslek liseli Says:

    Endüstri meslek lisesi bilişim teknolojileri bölümünü okuyorum son senem bölümüm ile ilgili 4 yıllık lisans bölümlerine ek puan veriliyor hangi bölümlere ek puan verildiginide biliyorum fakat okul müdürüne bize ne kadar ek puan verilecek diye sordum BİLMİYORUM dedi !…(bir okul müdürü okulunda açtıgı bölüme verilen ek puanı bilmezmi ya :( )
    Sizden istedigim eml de benim bölümüme ne kadar ek puan verilecegi , okuldan okula değişir sanırım ama ortalama olarak ne kadar olabilir ? bilenler lütfen yazsın şimdiden çook teşekkür ederim … Artık tek öğrenecegim yer burası kaldı lütfen bir bilgi.


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

